Ostujuhend

OSTUJUHEND

Ostu sooritamiseks ei pea registreerima püsikliendiks. Saate osta ka külalisena, aga tellimusele tuleb sisestada andmed mille kaudu kaup Teieni toimetada. Kasutades pakiautomaadi või DPD pakipoe teenust on kõige olulisem sisestada mobiiltelefoni number mida igapäevaselt kasutate.

Tarneaadress palume sisestada kui soovite tellida kaubad lähimasse postkontorisse.

Ostu sooritamisel klient kinnitab ja annab nõusoleku, et on läbi lugenud, tutvunud ja nõustunud ostutingimustega.

TOODETE VALIMINE

1. Valige endale meelepärane toode. Tootele klikkides avaneb selle detailvaade, kus saate vaadata toote pilte, lugeda lisainfot ning määrata soovitud kogust. Pange tähele laoseisu osas kuvatavaid märkusi: mõne toote puhul on võimalik, et soovitud toode on ette tellimisel. Kui toode sobib ja soovitud kogus on valitud, siis klikkige nuppu „Lisage ostukorvi“.

2. Ekraani paremas ülanurgas näete oma ostukorvi hetkesummat ning toodete kogust. Selleks, et vaadata ostukorvi sisu lähemalt, klikkige ekraani paremas ülanurgas ostukorvi ikoonile „Vaata ostukorvi“.

3. Kui soovid tellida rohkem tooteid, jätkake toodete valimist. Iga toote puhul, mida soovite osta määrake sobiv koguse number ja vajutage toote juures asuvale ikoonile „Lisa ostukorvi“.

1. Ostukorvi sisu näete lehekülje paremal üleval nurgas.
2. Kui olete kõik soovitud tooted välja valinud, vajutage ikoonile „Vaata ostukorvi“ ning teile kuvatakse Ostukorvi detailne sisu.
3. Toote eemaldamiseks ostukärust vajutage toote real asuvale prügikastiikoonile „kustuta“ või vähendage kogus nullini. Seejärel toode eemaldatakse ostukorvist ja automaatselt uuendatakse Ostukorvi sisu.
4. Kui soovite ostukorvis oleva kauba kogust muuta, vajutage kauba järel oleval koguse juures olevat „+“ või „-„ märki.

TELLIMUSE ANDMETE SISESTAMINE

Kui tellimus on lõplik, sooritage Ostukorvi all järgnevalt kirjeldatud 3 sammu: 1. Täitke ankeet enda isikuandmete kohta. Väljade täitmise õigsuse eest on vastutus ainult teil. Kui olete registreerunud ning oma kasutajanime ja salasõnaga sisse loginud, siis on teie andmed juba eeltäidetud ning need tuleb vaid üle kontrollida ja vajadusel teha muudatused. Tasub silmas pidada, et arve saaja ning kauba saatmise aadressid võivad olla erinevad. Peale andmete sisestamist, palun kindlasti salvestada andmed enne transpordiviisi valimist.

2. Tellimuse kinnitamiseks tutvuge meie e-poe Kasutustingimustega. Kui olete kasutustingimustega nõus, siis märkige „linnukene“ rea „ Nõustun tingimustega“ ette.
Valige kauba kättesaamise viis. Selleks, et saaksite tellimuse kinnitada, on vaja määrata tellimuse kättesaamise viis. Valida on Omniva pakiautomaati või postkontorisse, Itella SmartPost või DPD pakipood. Rippmenüüst saate valida asukoha, kust soovite kauba kätte saada.
Saatmise hinnad on kuvatud valiku taga.

Palun sisestage kindlasti oma mobiiltelefoni number, sest tarnijad ei tunnista lauatelefoni. Tarnija saadab vastava meili kui pakk on saabunud teie poolt valitud sihtkohta.
Lähemalt palume lugeda Transpordi info alt.

Vajadusel saate sisestada lisainfot tarne või kaupadega seotud küsimuste korral.
Tasuda on võimalik arve alusel, mis saadetakse Teie poolt sisestatud meiliaadressile peale tellimuse kinnitamist.
Juhul, kui peaks süsteem jääma ootele või laadima kauemaks siis võib vajutada tellimuselehel "refresh" nuppu lehekülje uuesti laadimiseks. Lehekülg värskendab ennast ja te saate jätkata tellimuse täitmist.

TASUMINE ÜLEKANDEGA

1. Teie e-mailile saabuvad kohe peale tellimuse kinnitamist tellimuse number ning maksmisele kuuluv summa. Tellimuse kinnitus pole siiski arve, arve saadetakse teile peale seda eraldi. Kindlasti märkige makse selgitusse arve number!
2. Mõnes teises pangas arve alusel makstes makse sooritamisest koheselt meie süsteemi teadet ei saadeta ning sellisel juhul loetakse makse sooritatuks peale raha laekumist meie kontole. Nädalavahetusel pankadevahelist laekumist ei toimu.
3. Teie tellimus võetakse töösse pärast makse laekumist.
4. Ülekandega tasumisel on maksetähtajaks 3 päeva. Tellimuse eest tähtajaks mittetasumisel tellimus tühistatakse.
5. Kui soovite kaupa kiiremini kätte saada, saatke palun sellekohane e-kiri koos maksekorraldusega. Saame jooksvalt kontrollida ning kaubad postitada.

KAUBA KOHALE TOIMETAMINE

1. Tellimuse väljastame teile Omniva või SmartPOSTiga. Vaadake täpsemalt kauba kohaletoimetamise kohta.

GARANTII JA TAGASTAMINE

Kõikidele toodetele kehtib pretensiooni esitamise aeg VÕS § 218 järgi. Tagastamise tunnistusena kehtib arve/ostuarve. Toodete puhul palume täpselt jälgida kaubaga kaasas olevat kasutusjuhendit ning vastavaid instruktsioone. Pretensiooni esitamise õigus ei kehti juhul, kui kauba puudus on tingitud toote valest kasutamisest või toote rikkumisest.
Kauba tagastamisõigus on 14 päeva. Kaup peab olema originaalpakendis koos originaalarvega ja kõigi markeeringutega. Kaup ei tohi olla kasutatud. Raha tagastatud kauba eest kantakse kliendi arveldusarvele esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul peale kauba tagasi jõudmist müüjale.
Kauba saatekulud tagastame samuti. Kauba tagastamiseks saatmiskulud tasub klient.

Kui tagastamisele kuuluv kaup on avatud või mõnel muul viisil kahjustatud, ei kuulu kaup tagastamisele ja loetakse kasutatuks.

PRIVAATSUS

Ostja isikuandmed on konfidentsiaalne info ja ei kuulu avaldamisele kolmandatele osapooltele, v.a. seadusega ettenähtud juhtudel.

Kingitused24 @ 2020 | Turvalisuse tagab: veebikaitse.ee